Start van het nieuwe jaar!

Beste ouders,

Er staat alweer een nieuw scoutsjaar voor de deur en dit wil natuurlijk ook zeggen dat de inschrijvingen van start gaan! Dit zal (net als vorig jaar) gebeuren via het online platform van Scouts & Gidsen Vlaanderen.

Inschrijven kan via onderstaande link:

Belangrijk. Vul zeker volgende dingen in bij de inschrijving:

• Alle velden met een rood sterretje

• De velden waar (VERPLICHT) achter staat

• Voeg minstens 1 (liefst 2) contactpersoon toe onder de sectie contacten door te klikken op het plusje

Er kan tot vrijdag 15 september om 12u ‘s middags worden ingeschreven. In de dagen hierna zal er al dan niet bevestiging van inschrijving worden gegeven.

Bij de kapoenen, welpen en jonggivers is er een ledenstop. Om te beslissen wie er wel of niet bij mag, werken we met onderstaande voorrangsregels:

1. Broers of zussen al bij Scouts Bolderberg

2. Zoons of dochters van oud-leiding van Scouts Bolderberg

3. Gaat naar school in de Vrije Basisschool Bolderberg

4. Woont in Bolderberg

5. Snelheid indienen van het inschrijvingsformulier

Deze worden toegepast als we het maximumaantal leden overschrijden. Kinderen die al bij onze scouts zaten worden natuurlijk niet geweigerd.

Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via grl@scoutsbolderberg.be .

Stevige linker,

De groepsleiding

PS: het scoutsjaar start op zaterdag 30 september.